وبسایت تهران خار

تهران خار – فروش انواع خار فنری، پین چاکدار، پین فولادی و واشر

خار فنری (سه گوش) DIN 6799

 خار فنری ستاره DIN 6799

این نوع خار فنری اسم های منعددی دارد از جمله سه گوش، خار شفت، خار نعل اسبی، خار ستاره ایی و .. این نمونه  اقلب به اسم هایی که ذکر شد یاد میشود که . برایه خرید این خار کافیست اندازه شیار را به فروشگاه اعلام کرده و تهیه فرمایید. تهران خار. این نوع خار  ساخت کشور های چین و المان و هند می باشد، که بسته به نوع در خواست شما و فعالیت مورد نظر، به شما مشتری عزیز رسیدگی خواهد شد.جنس استفاده شده در این محصول الیاژ 65Mn می باشد. جدول استاندارد های این نوع خار کشویی  (خار گرد) در لیست زیر درج شده است. برای جا زدن خار فنری (سه گوش)  کافیست دهنه ی محصول را بر رویه شیار قرار دهید، و با انبر دستی یا یک تکیه گاه ان را به صورت کشویی به شفت جا بزنید. فرق  خار فنری (سه گوش) با خار های چشمی در ضخامت و پشت بزرگ ان است، که موجب قوی بودن این محصول در برابر فشار می شود. پس به همان نسبت جای خار شما با عمق و ارتفاع متفاوتی روی شفت تراشیده خواهد شد. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی ارائه میشود، که سفید برای شفت های مرطوب به کار میرود.     سه گوش ، din 6799لیست 6799 سه گوش   در لینک زیر یک پی دی اف (pdf) کامل از چگونگی ترسیم و تعریف های خار های فنری،پین ها و گره ها و تمام استاندارد های ان به زبان فارسی قرار داده شده است. هزینه ان فقط فقط یک کامنت (درج نظر ) در لینک گوگل میباشد ^_^ !! امید وارم مطالب کامل و مورد استفاده شما صنعت گر عزیز باشد.  
کاتالوگ
لینک دانلود پی دی اف استاندارد های خار فنری و تعریف ان ها
 

3 پاسخ

  1. با سپاس از شما ، ای کاش توضیح میدادید مثلا برای شفت 6 میل توی بازار خار شماره چند میل باید تهیه کرد یا شماره خارههای که در بازار هست بر اساس ضخامت شفت نامگزاری شده یا جای خار؟

    1. سلام و درود
      din 6799 بر اساس گدی جایه خار اندازه گیری میشه و کاری به شفت و سایز شفت نداره . شما کافیه سایز گدی (شیار زده شده برای خار) رو به فروشگاه اعلام کنید .
      با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *