وبسایت تهران خار

تهران خار – فروش انواع خار فنری، پین چاکدار، پین فولادی و واشر

خار فنری (ناخنی) RESS

DIN RESS

این نوع خار را با نام ناخنی، خار صنعتی، RESS وخار فنری گرد میشناسند که انواع مختلفی دارد، انواع مختلف این نوع خار فنری به پشت خار وابسته است. به طور مثال شفت 6 دو نوع خار ناخنی دارد، که پشت ان بزرگ و کوچک است که با توجه به در خواست شما مشتری عزیز به شما ارائه خواهد شد. این نوع خار  ساخت کشور های چین، المان و هند می باشد، که بسته به نوع در خواست شما و فعالیت مورد نظر به شما مشتری عزیز رسیدگی خواهد شد. جنس استفاده شده در این محصول الیاژ 65Mn می باشد. جدول استاندارد های این نوع خار ناخونی (خار گرد) در لیست زیر درج شده است. برای اندازه گیری این خار داخل ان را پره به پره باید اندازه گیری کنید. توجه : این نوع خار فنری نیازی به شیار ندارد، یعنی شما برای سوار کردن ان بر روی شفت نیاز به شیار ندارید، خود خار میله را به صورت کاملا ثابت خواهد گرفت.

خار ناخنی-خار فنری-تهران خار-ress

خار ناخنی-خار فنری-تهران خار-ress

    در لینک زیر یک پی دی اف (pdf) کامل از چگونگی ترسیم و تعریف های خار های فنری،پین ها و گره ها و تمام استاندارد های ان به زبان فارسی قرار داده شده است. هزینه ان فقط فقط یک کامنت (درج نظر ) در لینک گوگل میباشد ^_^ !! امید وارم مطالب کامل و مورد استفاده شما صنعت گر عزیز باشد.  
کاتالوگ
لینک دانلود پی دی اف استاندارد های خار فنری و تعریف ان ها
 

10 پاسخ

    1. سلام و درود
      این نوع به اچار نیاز ندارد و با فشار روی شفت میشیند.
      برای باز کردن انواع خار فنری چشمی می توانید با انبر های خار باز کن و جمع کن که در حال حاضر در فروشگاه موجود است استفاده کنید. برایی خرید یا اطلاعات بیشتر تماس بگیرین….

    2. سلام.من دنبال یه خار ناخنی با ضخامت کم برای سوار کردن روی چهار پهلوی اهنی هستم.دیامتر چهارپهلو هشت میلیمتر هست.تیراژ مصرف روزانه دو هزار عدد.اگر مقدور هست براتون قیمت و نحوه ارسالتون رو برام لطف کنید.به خاطر تیراژمون قیمت برای ما مهم هست.اگر پیشنهاد بهتری هم دارید ممنونتون میشم.واتس آپ:09146179691

  1. باسلام خار فنری ناخنی میخواستم برای موتور سشوار قطر میله‌ای که میخواد جا بخوره ۴ میلی متر دارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *